Směs běhounu pneumatiky Pirelli P ZERO Corsa Asimmetrico je exkluzivní složení Pirelli se silikou a syntetickými polymery, které poskytuje zvýšenou přilnavost. Systém P Zero je ideální volbou pro konverze. Jeho závodní konstrukce nabízí vynikající torzní sílu, přilnavost a odezvu řízení při stresu. Asymetrický design má vnitřní část bloku, středovou oblast se dvěma průběžnými žebry a částečně hladkou vnější část. Vylepšená ovladatelnost a přesnost při zatáčení. Snižte riziko aquaplaningu díky podélným drážkám. Široké vnější rameno s úzkými drážkami zvyšuje přilnavost v zatáčkách. Minimální brzdná dráha na všech typech povrchů vozovky.
| Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
| Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
335 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
| Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
30 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
18 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Hlučnost | 73 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
| Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
102 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
Y | |||||||||||||||||||||||||||||
| Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
D
|
D |
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
B
|
B |
|
||||||||||||||||||||||||||||
| Hlučnostní třída | B | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
| Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
| Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
1641615874390 |
Směs běhounu pneumatiky Pirelli P ZERO Corsa Asimmetrico je exkluzivní složení Pirelli se silikou a syntetickými polymery, které poskytuje zvýšenou přilnavost. Systém P Zero je ideální volbou pro konverze. Jeho závodní konstrukce nabízí vynikající torzní sílu, přilnavost a odezvu řízení při stresu. Asymetrický design má vnitřní část bloku, středovou oblast se dvěma průběžnými žebry a částečně hladkou vnější část. Vylepšená ovladatelnost a přesnost při zatáčení. Snižte riziko aquaplaningu díky podélným drážkám. Široké vnější rameno s úzkými drážkami zvyšuje přilnavost v zatáčkách. Minimální brzdná dráha na všech typech povrchů vozovky.